Kvällsöppet på museet!

Nu har du möjlighet att uppleva extra mycket museum när Scenkonstmuseet håller kvällsöppet under 22 kvällar i oktober och november.

I höst får Scenkonstmuseet fint besök av Dramaten som spelar pjäsen Fedra/Hippolytos i Stora salen. I samband med kvällsföreställningarna håller museet extra kvällsöppet fram till klockan 19:00 för alla besökare. Vi håller dessutom en introduktion till museet och utställningen På Scen kl 18:00.

Planera in ditt besök redan nu – oavsett om du vill se föreställningen eller bara utforska utställningen.

Mer information Fedra/Hippolytos och biljetter hittar du på Dramatens hemsida

Scenkonstmuseet håller kvällsöppet:
2, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 17, 18, 19, 20, 23 oktober samt 1, 7, 9, 12, 13 november

PSST! Du har väl inte missat att vi har extra bra pris på årskort. För endast 150 kronor kan du komma hur ofta du vill!