Superbra pris på årskort!

Toppenerbjudande på årskort!

För många timmar Netflix? Datenight? Fått nog av sol eller för mycket regn? Hemester? Svärmor på besök? Eller kusiner från utlandet? Egentid? Skärmförbud? Det finns många anledningar att besöka Scenkonstmuseet i sommar. Därför sänker vi priset på årskortet! För endast 150 kr kan komma igen och igen och igen…

På Scenkonstmuseet får du möta några av den svenska scenkonstens stjärnor som Max Martin, Birgit Cullberg, Georg Riedel, Laleh, Angelica Prick m. fl. Se intressanta föremål som bröderna Herreys gyllene skor, Louise Hoffstens munspel eller Erik Lundins pass, eller fördjupa dig i klassiska uppsättningar av Aniara eller ett Drömspel.

Här får du dessutom både se och röra: Dansa fram musik i gesturmentet, ta årets bästa selfie i någon av våra teaterkostymer eller förlora dig i ljud och rytmer i samplingsbaren.

Vi ses i sommar!

Scenkonstmuseet har öppet tisdagsöndag kl 1117