Laddar Evenemang

24 feb
11:00–17:00
Ingår i museientrén

Juhlista ruotsinsuomalaisten päivää 24. helmikuuta! Täytämme päivän ohjelmiston hauskalla toiminnalla yhdessä UusiTeatterin kanssa, sekä suomen että ruotsin kielellä.

Ruotsinkielinen versio tekstistä

Klo 11.3012: Riimit ja ramssut

Tervetuloa eloisaan tuokioon rytmien, liikkeiden ja laulun parissa! Leikimme riimejä ja ramssuja ruotsiksi ja suomeksi yhdessä UusiTeatterin kanssa.

• Soveltuu koko perheelle
  • Osallistuaksesi sinun ei tarvitse osata sujuvaa ruotsia taikka suomea. Me opimme yhdessä!

Sisältyy museon sisäänkäynnin hintaan. Nouda lippusi ilmaiseksi museon sisäänkäynniltä.

Klo 1313.30: Satutuokio

Astu satujen maagiseen maailmaan, kun UusiTeatteri kutsuu satutuokioon ruotsiksi ja suomeksi.

• Satutuokio sopii yli kolmevuotiaille lapsille
  • Sovitettu kaikentasoisille ruotsin ja suomen kielen osaajille

Klo 1117: Varjoleikki-työpaja

Scenkonstmussetin ateljeessa on kaikki mitä tarvitset oman varjoleikkihahmosi rakentamiseen! Luo oma hahmosi ja kokeile pelata varjopelinäytön takana.

Päivän aikana ateljeessa on kaksikielistä henkilökuntaa (ruotsi ja suomi).

Sisältyy museon sisäänkäynnin hintaan. Drop in päivän aikana.

Lisää ohjelmaa

UusiTeatteri esittää 6. huhtikuuta Scenkonstmuseetissa esityksen TIDFRI. Lisätietoa tulossa lähiaikoina.

UusiTeatteri

UusiTeatteri on ruotsinsuomalainen kaksikielinen teatteri, joka on luonut esittävää taidetta lapsille ja nuorille vuodesta 2002 lähtien. He työskentelevät pääasiassa uusien näytelmien parissa ja esiintyvät ruotsiksi, suomeksi tai kaksikielisesti sekä Tukholman Odenplanin kotilavalla että kiertueella.